Pracownik biura obsługi klienta
Doskonale się odnajdziesz jeśli jesteś:
- Nastawiony/na na poszukiwanie rozwiązań (często niesztampowych), zamówień zgodnie ze standardami firmy,
- Nie sprawia ci kłopotów wykonywanie ofert, kalkulacji i zamówień w systemie.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Obsługa klienta oraz przyjmowanie i koordynacja zamówień, codzienna praca w CRM
- Sporządzanie dokumentów zawierających warunki współpracy z kontrahentem,
- Współpraca z podwykonawcami,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- Aktywna sprzedaż i doradztwo poprzez kontakt telefoniczny,
- Dbałość o sprawny przepływ dokumentów, informacji, zadań w firmie oraz zespole,
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (BOK, produkcja, logistyka).
Poszukiwane kompetencje:
- Znajomość materiałów stosowanych w reklamie i drukarni,
- Doświadczenie w sprzedaży B2B/B2C oraz aktywnym doradztwie
- Umiejętność obsługi systemów do zarządzania zleceniami (CRM, ERP) i fakturami
- Bardzo dobra organizacja pracy – warunek konieczny,
- Zaangażowanie, rzetelność i umiejętność wydajnej pracy pod presją czasu,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office oraz dokumentów Google.
Oferujemy
- Wysokie zniżki na firmowe produkty i usługi,
- Normalne godziny pracy od poniedziałku do piątku – 8:00-16:00,
- Wszystkie narzędzie niezbędne do komfortowego wykonywania pracy,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Fajny zgrany zespół, koleżeńska atmosfera w pracy,
- Wynagrodzenie 4 800 zł – 6 000 zł/mies. brutto, plus dodatki premiowe za wypracowane efekty,
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ,
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy,
- Możliwość rozwoju, szkoleń, poszerzania kompetencji zawodowych,
- Zdobycie doświadczenia zawodowego w prestiżowej branży poligraficznej.