Zależnie od potrzeb klienta posiadamy kilka wariantów rozliczeniowych.
- abonament + płatność za pozycje,
- abonament + płatność za konkretne działania
W przypadku płatności za pozycje opłaty za pozycjonowanie stron pobierane są dopiero w momencie pojawienia się słów kluczowych na czołowych miejscach w danym zakresie miejsc 1-10. Gdy pozycjonowane słowo wypadnie poza ustalony zakres np.: na miejsce 12 – nie pobieramy opłat! Jest to proste i atrakcyjne rozwiązanie.
Zawsze na początku współpracy włączamy kampanię Google AdWords w celu wybrania najważniejszych fraz kluczowych dla Twojej witryny.







Dla każdego klienta udostępniamy panel ze szczegółowymi statystykami odwiedzin strony z którego można dowiedzieć się między innymi z jakiego kraju lub miasta mamy najwięcej odwiedzających.
Wysyłamy raport z niezależnych programów sprawdzających pozycje które zanotowała strona. Dzięki tym raportom obliczane są należności za pozycjonowanie stron internetowych.

