Landing page to najprościej ujmując specjalna „strona docelowa”, której zadaniem jest szybka i skuteczna realizacja jednego, konkretnego celu, jak np.:

  • przekonanie do marki,
  • sprzedaż produktu,
  • rozgłos na portalach społecznościowych,
  • budowa bazy mailingowej itd.

Skutecznie zrealizujemy Twój cel

Landing pages są od 30% do nawet 600% skuteczniejsze od zwykłych stron www. Dzięki temu świetnie nadają się choćby pod kampanie reklamowe, pomagają obniżyć koszt pozyskania klienta oraz zwiększyć zysk.
Strony te są przez nas ściśle zoptymalizowane pod kątem skłonienia użytkownika do określonej reakcji (np. zakupu, polubienia profilu na Facebooku), a do zwiększenia ich skuteczności stosujemy cały szereg odpowiednich technik.

landing pages

Mikrostrony


Podobnie jak landing pages – są to strony tworzone w jednym określonym celu, przy czym mają one charakter promujący i przekonujący do działań i idei firmy, odwołujący się do emocji użytkownika.
Poprzez mikrostronę możesz przekonać swoich klientów i partnerów do słuszności działań firmy – np. charytatywnej odnogi jej działalności, prowadzonych kampanii społecznych. Mikrostrona poświęcona temu tematowi to prosty i czytelny przekaz trafiający wprost do określonej grupy docelowej.