Identyfikacja wizualna, czyli struktura wizerunku, decyduje o sukcesie rynkowym i marketingowym produktu, jak i całej firmy. Kolosalne znaczenie w szybkiej i skutecznej identyfikacji firmy przez jej klientów odgrywa: nazwa, logotyp, kolorystyka i typografia, które przede wszystkim powinny być spójne, konsekwentne i silnie utożsamiana z daną marką.
Identyfikacja wizualna to bowiem nie tylko logo, to również papier firmowy, koperty, wizytówki i teczki wykorzystywane w komunikacji z klientami i kontrahentami, budujące trwałe pozytywne wrażenia. W system ten wpisują się także wszelkie formy reklamy – jak druk reklamowy (ulotki, plakaty), reklama zewnętrzna (banery, billboardy, szyldy itp.) i wewnętrzna – oraz strona internetowa.

Kto potrzebuje graficznej tożsamości marki? Każda funkcjonująca na rynku firma. Kto może ją stworzyć? My!

Spójna identyfikacja wizualna


identyfikacja wizualna firm
Nasza agencja reklamy zadba o to, by wizerunek Twojej firmy był spójny, wyrazisty i zapadający w pamięć. Przygotujemy dla Ciebie pełną identyfikację wizualną, z największą dbałością o najdrobniejsze szczegóły. W naszej ofercie znajdziesz:

  • przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej firmy
  • zaprojektowanie nowego logotypu
  • odświeżenie logotypu
  • odtworzenie logotypu
  • dobieranie czcionek
  • opracowanie pełnej księgi znaku
  • usługi związane z typografią
  • wykonanie Księgi Znaku dla zaprojektowanego logotypu.

Księga Znaku to standaryzacja logo, zawierająca opis jego budowy oraz przykłady, jak należy stosować znak dla prawidłowego używania. Zasady w niej zawarte powinny być bezwzględnie przestrzegane dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy. Informacje te są również przydatne na etapie rejestrowania nowego znaku w Urzędzie Patentowym.